Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Kanske Själevadsgården kan vara ett alternativ? Den har väl använts i en del olika festsammanhang, har även själv varit på fest där förut. Annars kanske det går att anlita Folkets Park, fast det är förmodligen ganska dyrt.