Ja, det är väl på sin plats att gratulera, nu när Frisco blivit vuxen på riktigt. (Och såhär en ny Facebookdag in i livet kan jag konstatera att jag inte bara har tre vänner som fyller år imorgon utan två som fyller på lördag också. It just goes on and on...)