Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan:
Jodå, Tom Bissett kom hand i hand med Molin och nog kunde jag höra ett svagt "Sorry", sedan blev han lite aggressivare och tyckte att Sedinarna minsann skulle be Djoos om ursäkt för att de snurrat sönder honom i byte efter byte ;-)