Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:

Justja, man skulle väl gratulera också. Grattis Poffa!

(Är det min skärm det är fel på, eller är det fler än jag som får ont i ögonen av hur ljust nya HS är?)