Lite mer (?) info om Werner och Salle i länken. Beskrivningen av när Werna fick ont låter inte alltför mysig.
Inlägg: 1065440
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2008-09-20
knaskamilla: Och vips har vi ett "skadeläge". Tog bara 2 matcher. Suck.