MorganaLefaey: Måste säga det igen. Så jävla ruttet.
Inlägg: 1066987
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
MorganaLefaey: Sundström var faktiskt riktigt duktig idag. Ok, tappade poäng, men jag tror verkligen på det här laget. Vi spelade borta mot favoriten utan Salle, Yetman, Wernblom, Hållberg och Wargh i en match där endast ett par dåliga beslut av Kurvinen kostar poängen. Jag förstår iofs inte riktigt varför Frölundas mål blev underkänt, så det känns inte helt orättvist.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
MorganaLefaey:
Surt att förlora på detta sättet, så nära tre poäng Ni var.
Själv är jag dock väldigt nöjd med att dessa Frölundastjärnor kunde göra något hyfsat bra för en gång skull.
Surt att förlora på detta sättet, så nära tre poäng Ni var.
Själv är jag dock väldigt nöjd med att dessa Frölundastjärnor kunde göra något hyfsat bra för en gång skull.