Sannes: Det ni verkligen saknar är ett par backar av toppklass. Hade ni haft Timander och V. Hedman, då skulle det sett annorlunda ut.
Inlägg: 1067041
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
Wayne Gresky: jaa, skulle V. Hedman lära sig att träffa mig så skulle det nog bli bra. Han har ju nästan mest chanser av alla i modo varje match men inte fan sätter han dom.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
Wayne Gresky: Backar, vad är det? Skall sånt behövas...
Det har vi inte haft på många många år.
Det har vi inte haft på många många år.