oscaaaar: Ska han träffa dig?!
Inlägg: 1067061
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
Känns surt just nu att vi ger bort 2 poäng, men i morgon känns det säkert helt annorlunda då 1 poäng borta mot Frölunda är riktigt bra egentligen. Men men bara ladda om till lördags matchen nu mot Djurgården då ska vi vinna bara.
Någon som hört något mer angående dom skadade spelarna hörde nått löst rykte som sa att om det vill sig illa blir Salle och Hållberg borta 1-2 månader från spel, och skulle fallet vara så är det bara öppna plånboken.