Inlägg: 1067153
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2008-09-25
knaskamilla skrev:
"De kostade hutlösa 170:-. Härregu."
Lyssnar man på Victor Hedman i intervjun i MODO-TV så frågar man sig om han inte har gått på språkkurs hos n'Kamilla. "Herregu" i varannat ord.
modo.hockeyligan.se/?contentid=618834020353
Svartvadet däremot, han går som vanligt på i ullstumporna när han intervjuas
"De kostade hutlösa 170:-. Härregu."
Lyssnar man på Victor Hedman i intervjun i MODO-TV så frågar man sig om han inte har gått på språkkurs hos n'Kamilla. "Herregu" i varannat ord.
modo.hockeyligan.se/?contentid=618834020353
Svartvadet däremot, han går som vanligt på i ullstumporna när han intervjuas
Jag funderade faktiskt tidigare idag på vad jag har för svit här nere. Den är inte fin, har jag för mig...möjligtvis kan jag ha upplevt en MoDovinst någon gång, men det är inget jag kan svära på.
Min kära vän hade för övrigt köpt biljetter på platser på kortsidan som var så långt ner att man inte såg vad som hände vid närmaste målburen. De kostade hutlösa 170:-. Härregu.
Trist match, men man får väl vara glad för en poäng i alla fall.