MorganaLefaey: ja modo är dåliga idag, speciellt i pp , men brynäs ska väl inte ens spela i elitserien??! Att brynäs leder matchen känns overkligt om man ser till de spel man presterar på hemmais. Nä idag blir de tyvärr torsk som det verkar... surt
Inlägg: 1068602
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-09-29
Berka: "men brynäs ska väl inte ens spela i elitserien??! "
Det där var absolut en av dagens höjdpunkter, bäste bror!
Ska jag berätta en hemlis?
Vi leder ES........
Det där var absolut en av dagens höjdpunkter, bäste bror!
Ska jag berätta en hemlis?
Vi leder ES........
Sv: Brynäs - MODO Hockey 2008-09-29
Berka: jaaaaaa hv71- luleå äntligen 1-0!!! Tycker PPV är fantastiska
+ 2