Lumber Jack: Jag antar att du med dumliberaler menar anarkister?
Inlägg: 1071658
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim:
Dumliberalerna? Är väl de som styr nu.
Av de partier som har liberalism i sin programförklaring så är fyra i regeringsställning.
Man kan gissa att de inte kommer att få fortsätta. Det bästa med representativ demokrai är att de som inte sköter sig får foten.
Dumliberalerna? Är väl de som styr nu.
Av de partier som har liberalism i sin programförklaring så är fyra i regeringsställning.
Man kan gissa att de inte kommer att få fortsätta. Det bästa med representativ demokrai är att de som inte sköter sig får foten.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
scim: Vi talar om flashbackliberaler, dom finns såväl höger som vänster ut.