Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Undrar om ens meborgarna i DDR och dess glans dagar, skulle ha röstat på statens rätt till omotiverad avlyssning av sina medborgare vid en folkomröstning i frågan.