Ja, vad ska man säga. Det är tur att vi möter Luleå.
Inlägg: 1074768
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Hawerchuk: Ja,och sen får vi hoppas att Harri såg det alla andra såg att Steen Warg och Werner aldrig mer ska vara på isen samtidigt.