Wayne Gresky: Jag var en av dom, och såhär långt är det bara att inse att det var riktigt fel. Men han har ju kapacitet den grabben.
Inlägg: 1074775
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
spud:
Vi kan glädja oss åt att han som kommenterar FBK - HV är ännu sämre, herregud var hittar dom alla nötter som kommenterar på PPV?
Vi kan glädja oss åt att han som kommenterar FBK - HV är ännu sämre, herregud var hittar dom alla nötter som kommenterar på PPV?
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
spud: kan inte bara salle komma tillbaka och få spela med svarten, elelr yetman med svarten på torsdag så man får igång svarten, den endå man sett av svarten är typ målet han gjorde mot rögle,