oscaaaar: Nåja, Svarten är väl en av få forwards, undantaget förstakedjan, som visat kvalitéer på planen.
Inlägg: 1074781
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Poffa: jag tycker modo visar lika mycket klass som ett gäng höns på fyllan! Huga va dåligt dom lirar nu... kramper i magen