Inlägg: 1074913
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Frisco:
Var det i den Mora-matchen som vi var rätt hyfsade i BP, eller var det en annan match?
Var det i den Mora-matchen som vi var rätt hyfsade i BP, eller var det en annan match?
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Frisco: Det var väl inte så mycket folk på sista grundseriematchen guldvåren heller. Emot just Mora väl...
MODO Hockey - Mora 6 - 2 (3-1, 2-0, 1-1)
2006-11-16, kl 19:00
Swedbank Arena
Skott: 29-24 (11-7, 13-8, 5-9)
Utvisningsminuter: 26-16
Publiksiffra: 5682