Inlägg: 1074976
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Petey21: Att budgetera för 7000 i snitt tyder väl om något på att vi inte har en fattigmanstrupp? Men jag orkar inte ge mig in i diskussionen, jag är alldeles för sur. Men ändå fortfarande hyfsat klar i skallen. Carry on.
Zuccarello är en attraktion, men kan nog inte ensam locka folket till arenan, och om man fortsätter att spela lika taffligt som man gjort de senaste tre matcherna så kommer snittet att dyka drastiskt.
Folk vill i de flesta fall ha valuta för pengarna, och i hockeysammanhang innebär det ett lag som spelar bra och bjuder på både något extra för publiken och sköna poäng till tabellen. Och måste man värva några fler fixstjärnor för att lyckas med detta så må det vara hänt, att satsa hemvävt och billigt och leva på att man vann guld för två år sedan håller inte, det är proffshockey det handlar om och inte division 3.