knaskamilla: Vinstchansen är viktigare för mig än motståndet.
Inlägg: 1074987
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
shinzawai:
Och vilka bedömer du att vi har störst vinstchans mot?
Och vilka bedömer du att vi har störst vinstchans mot?