knaskamilla: Det skulle vara intressant att höra om vi har någon mer junior vi kan kasta in. Vad säger de som följer J20?
Inlägg: 1075030
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Wayne Gresky: Mattsson SKA få spela, annars jvl.. Han såg bra ut när han fick chansen mot Rögle.
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Svartvadet verkar inte uteslutit spel i morgon, tolkar jag texten som.
Vad det gäller juniorer så har vi väl ingen som kan ersätta rutinerade spelare som Yetman, Svartvadet och Timander. Men Erik Persson är ju sjunde back, Mattsson har spelat i år i ES, Espeland spelade flera matcher i fjol i ES och så skulle jag gärna se hur en spelare som Simon Cederborg-Nilsson klarar sig i ES.