Inlägg: 1075254
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
AM: Svar nej. Vi hade inte hört av oss till Modo därför att resan var ej organiserad utan vi reste ner i egenskap av privatpersoner.
Skall kanske tillägas att åkte ej med minibussen utan körde egen bil. Dock stannade vi kvar efter matchen tills däckjouren hade kommit och minibussen äntligen kunde börja rulla hemåt
Skall kanske tillägas att åkte ej med minibussen utan körde egen bil. Dock stannade vi kvar efter matchen tills däckjouren hade kommit och minibussen äntligen kunde börja rulla hemåt
Då brukar man nämligen få stå med bussen, (oavsett storlek) innnanför grindarna på kortsidan av arenan.
Men självklart ska man inte behöva få bilen vandaliserad i alla fall..