Inlägg: 1075270
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
spud: Nix, bilsterion är värd mindre än vad självrisken skulle kosta om någon slår sönder rutan :)
Man måste räkna med att det finns idioter som passerar gränsen ibland. Antar att du låser bilen för att minska risken för att fel person ska öppna dörren?