spud: Sant, allt för att få låsa bilen :)
Inlägg: 1075274
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
Lövva: Ja precis ;)
Men enligt ÖA så stod ju inte minibussen på modos parkering, utan utanför och hade således inte alls betalat för parkeringen?
Men enligt ÖA så stod ju inte minibussen på modos parkering, utan utanför och hade således inte alls betalat för parkeringen?