Lövva: Ok, det där vet du mycket bättre än mig. Men du kan ju titta i länken, och kika på vad folk har kommenterat.
Inlägg: 1075279
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
spud: Det jag funderar mest över är vilka personen som går omkring med en kniv eller tillhygge som kan skära sönder ett däck. Själv brukar jag i alla fall inte gå omkring med sådana saker när jag är på stan eller på hockey. Men jag kanske är en lycklig ovetande.