knaskamilla: det kan ju inte vara modos fel att dom har skurit upp däcken den stog inne i stan inte på modos parkering
Inlägg: 1075320
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2008-10-14
NordaBoy:
Den stod på Sliperietparkeringen. Och det är väl ingen som påstår att det är MoDos fel?
Den stod på Sliperietparkeringen. Och det är väl ingen som påstår att det är MoDos fel?