knaskamilla, 3 till som kommer till matchen ikväll. Det blir nog över 5000
Inlägg: 1075385
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
spud:
Usch, jag har en otäck känsla av att Salle kommer att gå sönder snabbt igen.
Usch, jag har en otäck känsla av att Salle kommer att gå sönder snabbt igen.