Se nu för faen till att spöa Kofösarna så kvällen blir lite rolig, i alla fall. Frisco, är du snäll och skickar matchrapporter på jobbmobilen, så jag får lite info där jag står och fryser?
Inlägg: 1075400
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Poffa: Kofösare... Buffelrunkarna menar du väl. :-)
Annars är jag med dig. Förutom på den där punkten med matchrapporter, står och fryser. Osså hoppas man på att vi kan få igång webradion åtminstone.