Inlägg: 1075467
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
bisterfinnen:
Jo jag menade bara att det finns en inbyggd outtalad konsensus i alla hushåll i Örnsköldsvik att aldrig, aldrig boka in en något samtidigt som det är match, så att den hockeyintresserade maken/makan måste vara hemma.
Med andra ord. FRUN ÄR BORTA, SÅ ATT JAG MÅSTE VARA HEMMA, AAAAAH!!!!
Jo jag menade bara att det finns en inbyggd outtalad konsensus i alla hushåll i Örnsköldsvik att aldrig, aldrig boka in en något samtidigt som det är match, så att den hockeyintresserade maken/makan måste vara hemma.
Med andra ord. FRUN ÄR BORTA, SÅ ATT JAG MÅSTE VARA HEMMA, AAAAAH!!!!
Nu är jag inte riktigt med, men visst. Hockey är viktigare. Som du brukar säga, Sveriges Viktigaste Lag.