Inlägg: 1075500
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
hellge:
1-1 turmål?
Kurvinen och Westin gick ju bor tsig å det grövsta....
Urk!
Jaja, nu får vi hoppas på mål i PP!!
1-1 turmål?
Kurvinen och Westin gick ju bor tsig å det grövsta....
Urk!
Jaja, nu får vi hoppas på mål i PP!!
PR32?
Är det nån kompis till 3po?