Inlägg: 1075505
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
hellge:
Kolla reprisen sedan så får du se.
Jag är livrädd när dom är inne samtidigt...
Kolla reprisen sedan så får du se.
Jag är livrädd när dom är inne samtidigt...
Jag ser inte matchen, jag gissar bara :)