Inlägg: 1075576
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
spud:
Inte bara det, han har skjutit ett av de få skotten dom avlossat också:
16:20 TIK Skott Magnus Åkerlund
Otroligt! :)
Inte bara det, han har skjutit ett av de få skotten dom avlossat också:
16:20 TIK Skott Magnus Åkerlund
Otroligt! :)
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
spud: Du är på tok för hundintresserad...
Men apropå målisar så verkar Krizan lämna mycket returer ikväll?
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
spud:
Nu äre jag som e toffel. Måste åka och hämta särringn. Pausa!
Nu äre jag som e toffel. Måste åka och hämta särringn. Pausa!
Hoppas vi gör en luleå nu och sänker VF helt i sista.
Intressant att hundarnas reservmålvakt tagit 38 skott ikväll..