Inlägg: 1075674
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
NuMo: Konstigt nog så kändes det som att det var mer folk i arenan idag än vad det var i torsdags. Måste betyda att det var fler säsongskortsinnehavare som stannade hemma i tisdags.
Och "utrymningsövningen" efter matchen fungerade ungefär lika klockrent som brandövningen förra säsongen.
Och "utrymningsövningen" efter matchen fungerade ungefär lika klockrent som brandövningen förra säsongen.
Att plocka bort dina två inlägg tog nästan en kvart, på bästa sändningstid.
Vi vann. hurra. 5492 åskådare. 1500 mer än när vi var i kempis. Inte så illa pinkat när det är en usel publiksiffra.
Jaha. Trots firefox så sitter jag i skiten alltså. I två minuter har jag försökt skicka det här meddelandet. Men men. Jag ger mig inte. Jag skall bevisa att jag är intelligentare än Hockeysnack.