NuMo: Nja, kanske inte, det var nog bara 93 gånger när jag tänker efter.
Inlägg: 1075756
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Såg just att det i Läkerol arena bara var knappa 5200 besökare. Vad har de för ursäkt?