NuMo: Nej men 99% är bra ändå.
Inlägg: 1075757
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Frisco: Att få med sig pucken 99 av 93 gånger är inte 99%. Det är bättre.