Inlägg: 1075868
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - VF, 2008-10-16
Wayne Gresky: Lägg till Hållberg, knappt en passning rätt vi får hoppas att Eckes utflykt till Finland förra veckan ger oss en spaelande pp-back.
Krizan fick ta på sig andra målet men i övrigt så var han lysande.
I mina ögon är Snellman helt värdelös när det gäller konstruktivt spel. Han kan överraska positivt var femte match med någon oväntad grej men han överraskar bra mycket oftare med oväntade negativa grejer. Ska vi ha någon som ska åka skridskor utan att skapa något hade vi lika gärna kunnat ha Johann Olav Koss i laget . Snellman tappar alla sargdueller, när han får pucken så vet man att anfallet är slut. Sen är han skaplig igen zon och plus/minus är det inget fel på. I mina ögon en typisk fjärdefemmelirare.