Inlägg: 1076094
Svarskommentarer
Sv: Modohockey.se
hellge: Nja, Ragne och Styrbjörn hade man på band. Det blev nog Tokyo Blade, ett fantastiskt band som aldrig fick den uppskattning de förtjänade.
www.youtube.com/watch?v=8vm-X0OhPOA
(Live versionen hade för pissigt ljud.)
www.youtube.com/watch?v=8vm-X0OhPOA
(Live versionen hade för pissigt ljud.)
Ska man gissa att det blev Heavy Load...