Inlägg: 1079467
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2008-10-25, kl 18:30
shinzawai: Man var lite orolig då det nästan bara var ML som dissade i afton . Men vad skönt att veta att det kommer en svada imorrn dårå. ;-)
Jag har tyvärr missat matchen pga middag med vänner, men jag ska garanterat se reprisen imorrn.