Inlägg: 1079472
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2008-10-25, kl 18:30
shinzawai: Angående publiksiffran så kan man väl säga att det trots allt handlar om en tisdagsmatch mot Brynäs i slutet av oktober. Tidigare säsonger i arenan så har inte en sådan drabbning dragit särskilt mycket mer än 6000.
Angående 2007: Möjligtvis? Jag kommer inte ihåg att jag såg dig där i Eon den där fantastiska fredagkvällen.
Angående 2007: Möjligtvis? Jag kommer inte ihåg att jag såg dig där i Eon den där fantastiska fredagkvällen.
2700 osålda eller nåt till tisdagsmatchen, får man oroa sig över det?