renen: Vad får dig att ens överväga att diskutera om han är värd pengarna?
Inlägg: 1084509
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Olle: Se Waynes svar.
Vi snackar om en lön ¨på 300 tkr minst i månaden
Vi snackar om en lön ¨på 300 tkr minst i månaden
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Olle: Att ta över hans kontrakt rakt av är ju en omöjlighet, den som gör det måste idiotförklaras, iaf till Jonte åter blir den spelare han än gång var, då kan vederbörande geniförklaras. Ska kontraktet med Timrå avslutas måste nog Timrå svara för en slutbetalning, sedan kan han skriva på ett mer rimligt kontrakt med en ny klubb. Då är det en fråga om han är värd pengarna.