Inlägg: 1084522
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Håller helt klart med dig.
Varför göra Timrå tjänsten att frigöra pengar genom att signa Jonte så dom kan ta in en center eller en back. Nej låt han vara kvar i Timrå detta år och nästa, bara bra för övriga lag att en stor del av deras lönebudget tas upp av en tjurig spelare som inte är i närheten av sitt gamla jag.
Håller helt klart med dig.
Varför göra Timrå tjänsten att frigöra pengar genom att signa Jonte så dom kan ta in en center eller en back. Nej låt han vara kvar i Timrå detta år och nästa, bara bra för övriga lag att en stor del av deras lönebudget tas upp av en tjurig spelare som inte är i närheten av sitt gamla jag.
Men jag tror att vi och alla andra lag gör en otroligt bra värvning om vi låter jonte vara kvar i timrå, för just nu kostar han dem otroliga pengar och de enda de får är oro i truppen.