Frisco: Ni behöver inget sånt internt konto nu när Werner har slutat. Sussi han pratar bara, men resten av nolaskogsarna kanske behöver ett bidrag när lagens långa arm har varit framme.
Inlägg: 1084629
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tikinmyheart: Tror du vann förstapris i att skriva ett inlägg med så mycket tvetydigheter som möjligt.