Expressen påstår att Timrå gjort klart med Håkan Bogg. Tydligen vann man budgivningen i kamp med Luleå. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta av skratt.
Inlägg: 1084741
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Det är bara att gratulera dem. In med de båda stabila backarna och en klassmålvakt och den maniska fasen kan ta vid...