Inlägg: 1084849
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: För mig en obegriplig invändning:"En del klubbledare säger att det inte är rättvist om vi inför domarförändringen mitt under pågående säsong".
Vad är det som inte är rättvist? Orättvist vore (kanske) om det endast i Sthlm o Gbg vore 4:a domare, hela säsongen.
Helt klar positivt, men stora ? är ju, hur få tag i kompetenta domare?
Vad är det som inte är rättvist? Orättvist vore (kanske) om det endast i Sthlm o Gbg vore 4:a domare, hela säsongen.
Helt klar positivt, men stora ? är ju, hur få tag i kompetenta domare?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Tragiskt. Hälften så bra eller rättare sagt dubbelt så dåligt.
Fyrdomarsystem f.o.m. nästa säsong. Kanske redan till slutspelet.