zigge: Vi kan ju spela med 7-8 utespelare de matcher vi har två domare kanske?
Inlägg: 1084928
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: JAA! På bandyplan, spola upp hamnen, publiken sitter i fönsterbarerna!