Så är Zacke bra ikväll. ( hitills)
Inlägg: 1085298
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
renen: och Svedberg avslutade matchen mot Tjeckien idag. Imorgon står Mark in the Park och så Svedberg på söndag. Den som presterar bäst åker till Ottawa. Heja Svedberg Heja!