Inlägg: 1085420
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove:
Är det Sippe som står och säljer lotterna som vanligt?!
Är det Sippe som står och säljer lotterna som vanligt?!
För alla er som besökt Umeå och traskat på gågatan så är det "Stöd Björklöven, köp Bingolotter!!!" som gäller....
Löven har inga slantar. Vill Modo ha fullt på hemmamatcherna så kan man ju börja marknadsföra sig lite mer i Umeåregionen. Det går endast 2 resor i höst från Umeå med Lind Tour, dåligt tycker jag.