Inlägg: 1085429
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove:
Hehe, verkligen svengelsk!
Lite lurigt att intervjua på engelska och få svaren på svenska, men det kanske fanns någon orsak till det?
Hehe, verkligen svengelsk!
Lite lurigt att intervjua på engelska och få svaren på svenska, men det kanske fanns någon orsak till det?
Allt är som vanligt i Umeå. Här kommer en svengelsk intervju med Näsan i NY.