Åkte Giffarna ur Allsvenskan,Timrå ligger sist ..Tufft för sundsvallarna
Inlägg: 1085708
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Ja det vore tungt för Sundsvall att missa både Fotbollsplatsen
ch hockeyplatsen men så illa ska vi väl inte tro att det går.
Ja det vore tungt för Sundsvall att missa både Fotbollsplatsen
ch hockeyplatsen men så illa ska vi väl inte tro att det går.