Inlägg: 1085867
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Hehe, nepp, det hade iofs varit bättre för min anställningsbarhet ifall jag hade varit svensklereret. Men nu funkar det lika bra som inkentinken
Är du det nya svenskläraret ? Vad är det som kruper ? Ett ormet ??