Inlägg: 1086481
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så tycker jag det är fascinerande att i princip alla MoDo-nyheter på hockeysverige.se kantas till 95% av kommentarer om hur gnälliga MoDospelarna är.
Det hade ju varit intressant att göra samma tankeexperiment men plocka bort den bästa kedjan i alla 12 lagen.
Hm, värst vad smutsig min bil ser ut... jag har visst inte tid att göra någon sådan räkneoperation... Typiskt!