Berka: Men för dig så är det nog bäst om Modo vinner i sudden med tanke på ditt löfte!
Inlägg: 1088073
Svarskommentarer
Sv: MoDo @ Färjestad 2008-11-15 Face off: 16:00
källan: Vad är det för gnäll? Med sju man, och inte vilka som helst, liggger vi under med två mål, varav ett skitmål och ett sparkmål. Vi har tom tagit över matchen nu i tredje. Sluta bete er som hyndor.
Sv: MoDo @ Färjestad 2008-11-15 Face off: 16:00
källan: Hade vi haft den minsta uns av medflyt nu så hade de stått 4-4 ,men gustavsson har marginalerna på sin sida. Krizan har lyft sig ,skönt att se.